Οι εκπαιδευτικοί μας υπήρξαν εξαιρετικοί ακόμα και στις δύσκολες συνθήκες της τηλεκπαίδευσης. Η μακροχρόνια προσφορά τους συνέβαλαν καθοριστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών. Σας ευχαριστούμε εγώ και τα παιδιά για όλα αυτά τα χρόνια προσφοράς, κάνατε τα παιδιά μας καλύτερους ανθρώπους