Φέτος κάπου στην αρχή της χρόνιας, η δασκάλα είπε στον γιο μου ότι είναι καταπληκτικός και τον αγκάλιασε. Ήρθε στο σπίτι και μας το έλεγε με πολύ χαρά. Τέτοια μικρό περιστατικά που δίνουν, τουλάχιστον στο δικό μου παιδί, μεγάλη χαρά, όπως για παράδειγμα “η κυρία μου είπε ότι είναι τέλειες οι φόρμες που φοράω!” Στέκομαι περισσότερο στο ανθρώπινο επίπεδο που νομίζω είναι το πιο σημαντικό. Φυσικά ένα τεράστιο ευχαριστώ για όλη αυτή την προσπάθεια που κάνετε με όλα τα παιδιά, να συνεχίσετε το σπουδαίο έργο, είστε πρότυπο για τα παιδιά!