Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Από τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς εισπράξαμε απεριόριστη υπομονή, μεράκι, ζεστασιά και ειλικρινή διάθεση συμπαράστασης για την εξέλιξη του παιδιού. Ευχαριστώ πολύ!

Μετάβαση στο περιεχόμενο