Από τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς εισπράξαμε απεριόριστη υπομονή, μεράκι, ζεστασιά και ειλικρινή διάθεση συμπαράστασης για την εξέλιξη του παιδιού. Ευχαριστώ πολύ!
Από τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς εισπράξαμε απεριόριστη υπομονή, μεράκι, ζεστασιά και ειλικρινή διάθεση συμπαράστασης για την εξέλιξη του παιδιού. Ευχαριστώ πολύ!