Το σχολείο διακρίνεται για το οικογενειακό κλίμα, όπου όλοι γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα. Έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των γονέων και στηρίζουν έμπρακτα, όπως φάνηκε σε εκδήλωση για μαθητή με πρόβλημα υγείας. Αυτό που εύχομαι όταν αποφοιτήσουμε από το Δημοτικό, να συναντήσουμε στο δρόμο μας και άλλους εκπαιδευτικούς με την ίδια όρεξη, την ώριμη σκέψη και την ανοιχτή αγκαλιά. Ευχαριστώ!