Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Είναι πολλές οι εμπειρίες διότι δύο από τα τέσσερα παιδιά μου φοιτούν στο δημοτικό σχολείο και το τρίτο στο νηπιαγωγείο το οποίο βρίσκεται στον ίδιο αύλειο χώρο Κάθε δυσκολία αντιμετωπίζεται από τους δασκάλους με ηρεμία και αγάπη. Η διεύθυνση στηρίζει τη συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών για την εξεύρεση της καλύτερης λύσης προς όφελος του παιδιού. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που στέκονται δίπλα στα παιδιά με στοργή και χιούμορ. Είναι σημαντική η αλληλοστήριξη σε δύσκολους καιρούς για το καλό του

Μετάβαση στο περιεχόμενο