Οι εκπαιδευτικοί του τμήματος επιτελούν εξαιρετικό έργο, με αποτέλεσμα το παιδί να επιστρέφει χαρούμενο και να αναπτύσσει πλήθος δεξιοτήτων. Το ευχαριστώ είναι λίγο για όσα κάνετε και η συγγνώμη απαραίτητη που ως γονείς δεν καταλαβαίνουμε την αξία σας και το τι προσφέρετε στα παιδιά μας!