Ο διευθυντής είναι εξαιρετικός και συνεργάσιμος, ενώ οι δασκάλες χαρακτηρίζονται άψογες. Υπάρχει απόλυτη ικανοποίηση από τη φοίτηση τεσσάρων παιδιών στο ίδιο σχολείο. Τους ευχαριστούμε θερμά για όλα!
Ο διευθυντής είναι εξαιρετικός και συνεργάσιμος, ενώ οι δασκάλες χαρακτηρίζονται άψογες. Υπάρχει απόλυτη ικανοποίηση από τη φοίτηση τεσσάρων παιδιών στο ίδιο σχολείο. Τους ευχαριστούμε θερμά για όλα!