Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Η δασκάλα χαρακτηρίζεται εξαιρετική τόσο μαθησιακά όσο και ανθρώπινα. Με ευγένεια και υπομονή, δημιούργησε ασφαλές κλίμα, βοηθώντας το παιδί να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και στηρίζοντας τους γονείς στους προβληματισμούς τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εκπαιδευτικό για την προσφορά της. Εύχομαι να συνεχίσει το έργο της, καθώς τέτοιοι επαγγελματίες σπανίζουν!

Μετάβαση στο περιεχόμενο