Η διευθύντριά μας είναι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Παντα πρόθυμη να βοηθήσει σε ό,τι προκύψει και ο δάσκαλός μας είναι άριστος στο έργο του. Ευχαριστώ πολύ, καθώς χάρη σε εσάς το παιδί έμαθε γραφή και ανάγνωση. Ευχαριστίες και στον εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης.