Μητέρα τρίτεκνης οικογένειας θέλω να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου στις δύο εκπαιδευτικούς που στάθηκαν σαν “δεύτερες μητέρες”. Η μία βοήθησε στην εφηβεία και η άλλη στήριξε τα παιδιά σε σοβαρά προβλήματα υγείας και κοινωνικής απομόνωσης. Ευχαριστώ πολύ κι εγώ και τα παιδιά μου!