Οι δάσκαλοι παρείχαν μεγάλη στήριξη σε μαθητή που βίωσε την απώλεια της μητέρας του, καθώς και θετικές εμπειρίες στα υπόλοιπα παιδιά της οικογένειας τα επόμενα χρόνια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους δασκάλους του σχολείου, και ιδιαίτερα σε όσους στήριξαν την οικογένεια στις δύσκολες προσωπικές στιγμές.