Το σχολείο παρείχε ουσιαστική βοήθεια τόσο μαθησιακά (μέσω του τμήματος ένταξης) όσο και ανθρωπιστικά, στηρίζοντας εμένα και το παιδί μου στο σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε με κάθε δυνατό τρόπο. Ευχαριστώ πάρα πολύ τους δασκάλους μας, δεν έχω γνωρίσει καλύτερους ανθρώπους!