Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Η δασκάλα της ΣΤ’ τάξης, εν μέσω πανδημίας, επικοινώνησε τηλεφωνικά για πάνω από μία ώρα με νέα οικογένεια στο σχολείο. Με ζεστασιά, ενσυναίσθηση και συμβουλές, έκανε τον γονέα να νιώσει ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Η εκπαιδευτικός εντόπισε έγκαιρα μαθησιακή δυσκολία στα Μαθηματικά και επικοινώνησε μαζί μου. Καθ’ όλη τη χρονιά, καθοδήγησε παιδί και γονέα, οδηγώντας στην αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος.

Η καθηγήτρια Αγγλικών, μαθαίνοντας ότι ο μαθητής δεν συμπαθεί το μάθημα, έθεσε ως προσωπικό στόχο να του αλλάξει γνώμη. Η αφοσίωση και η αποφασιστικότητά της να βρει τρόπο προσέγγισης με συγκίνησαν εμένα και το παιδί που τελικά αγάπησε τα αγγλικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους εκπαιδευτικούς που μεταφέρουν γνώσεις, αξίες και ήθος στα παιδιά μας, προσεγγίζοντάς τα πάντα με θετικό τρόπο.

Μετάβαση στο περιεχόμενο