Μαθητής με ΔΕΠΥ που είχε βιώσει απόρριψη σε προηγούμενο σχολείο, βρήκε πλήρη αποδοχή στο νέο περιβάλλον. Διευθυντής και δάσκαλοι συνεργάστηκαν ουσιαστικά, βοηθώντας το παιδί να ηρεμήσει, να κοινωνικοποιηθεί και να προοδεύσει χωρίς παράλληλη στήριξη. Θέλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους τους εκπαιδευτικούς που βλέπουν πρώτα το παιδί και μετά τη δυσκολία του. Που ακούν, συνεργάζονται, προσπαθούν και δίνουν χώρο στα παιδιά να ανθίσουν. Η στάση σας μπορεί να αλλάξει μια ολόκληρη ζωή. Συνεχίστε να λειτουργείτε με αγάπη, υπομονή και αληθινό ενδιαφέρον. Γιατί κάθε παιδί που συναντάτε, κρύβει μέσα του δυνατότητες που περιμένουν κάποιον να τις αναγνωρίσει. Εσείς είστε αυτοί που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.