Μια δασκάλα είχε μιλήσει απότομα στα παιδάκια την ώρα του διαλείμματος. Μετά μέσα στην τάξη τους πριν ξεκινήσει το μάθημα ζήτησε από τα παιδιά συγγνώμη.”Πέρασα εχθές μια δύσκολη μέρα και δεν φταίτε εσείς για αυτό.
Συγγνώμη από εμένα!”
Τα παιδιά το εκτίμησαν και θυμάμαι πόσο έμεινε στο μυαλό της μικρή μας αυτό.
Πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε τη στάση μας, και πόσο τιμητικό εκ μέρους μας να παραδεχόμαστε τα λάθη μας και να δείχνουμε στα παιδιά ότι όλοι καμία φορά κάνουμε λάθος και όλοι σε αυτή τη ζωή μαθαίνουμε.