Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Όταν η κόρη μου είχε ένα ατύχημα σε αγώνες ενόργανης χρειάστηκε να βάλει γύψο στο πόδι της για τρεις εβδομάδες . Επειδή η τάξη της είναι στον 1ο όροφο το σχολείο αμέσως άλλαξε τάξη και πήγαν στο ισόγειο για να μπορεί να πηγαίνει εύκολα με τις πατερίτσες της. Σε όλη την διάρκεια των τριών εβδομάδων το ενδιαφέρον όλων των εκπαιδευτικών ήταν συγκινητικό και είμαι ευγνώμων! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο