Θετική και υποστηρικτική σχολική εμπειρία

Έχω ένα κοριτσάκι στα προνήπια με συγκίνησε ο τρόπος που η νηπιαγωγός χειρίστηκε το θέμα της μονογονεϊκοτητας μου . Χωρίς ερωτήσεις και χωρίς να φέρει σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και το κοριτσάκι μου. Πάντα με σεβασμό και κατανόηση σε ό,τι και αν την έχω ρωτήσει.

Μετάβαση στο περιεχόμενο