Παρά το σύντομο διάστημα, είμαστε ακόμα στο πρώτο τρίμηνο, οι εντυπώσεις για το νηπιαγωγείο είναι άριστες. Οι δράσεις αλληλεγγύης, η θετική προσέγγιση και η υποστήριξη από ειδικούς (ψυχολόγο, κοινωνική λειτουργό) ικανοποιούν απόλυτα τους γονείς. Σας ευχαριστώ θερμά για την εξαιρετική προσέγγισή σας!