Όταν η κόρη μου χτύπησε στο διάλειμμα, η αντίδραση των δασκάλων ήταν άμεση. Την φρόντισαν με στοργή, ενημέρωσαν εμάς ψύχραιμα και δεν την άφησαν στιγμή μόνη της μέχρι να φτάσουμε, δείχνοντας πραγματικό νοιάξιμο.
Σας παρακαλώ να συνεχίσετε να στέκεστε δίπλα στα παιδιά μας με την ίδια ευαισθησία και ανθρωπιά.